Skinpress Demo Rss

poniedziałek, 14 kwietnia 2008

Świekatowo

Witam. W ten weekend miałem okazję pojechać ze znajomymi z redakcji Regional Geographic w plener do Świekatowa. Przyjechaliśmy w piątek wieczorem. W sobotę od rana próbowaliśmy wychodzić w plener, ale pogoda nam to dzielnie utrudniała. W końcu kiedy przestało padać, nasza licząca w porywach 14 osób grupy "zaatakowała" okoliczne tereny. Z reguły tematem moich fotografii jest pejzaż, tym razem jednak z uwagi na pogodę poświęciłem się fotografii makro. Sprzęt z jakiego korzystałem to Sigma 17-70 macro, oraz Carl Zeiss 50 mm 1.8 z pierścienami do makro [tym drugim zrobiłem zdecydowaną większość zdjęć]. Tutaj publikuję tylko kilka fotek, więcej znajdziecie na mojej stronie [link po prawej]. Pozdrawiam:)











1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Chciałbym podzielić się wrażeniami. Otóż Twoje fotografie są żywym przykładem piękna. Autentycznie można zawiesić oko na Twoim subiektywnym patrzeniu na przyrodę. Ten świat przed obiektywem, który sfotografowałeś pokazuje, że masz pogodne wnętrze. Gratuluje tajemniczych ujęć!
Adam