Skinpress Demo Rss

poniedziałek, 1 września 2008

Warsztaty

W ostatnim tygodniu sierpnia odbyły się warsztaty "Światłoczułe miasto" organizowane przez Stowarzyszenie Juvenkracja, którego jestem członkiem. Warsztaty były fajne, dużo ludzi zrobił niezłe fotki reporterskie, dało się posłuchać kilku wykładów czy obejrzeć sprzęt profi. A jakie było moje zadanie? Poza wykładem o prawie prasowym dokumentowałem poczynania warsztatowców w "akcji". Przy tej okazji naszła mnie pewna refleksja. Profesjonaliści wiele mówili o szybkim autofocusie, czy dużej ilości zdjęć seryjnych. Tymczasem najfajniejsze foty jakie zrobiłem pochodzą z Star-D [odłam Pentaxa] 135 mm 2.8, zoomowanego "nogami". A czy mi wyszło zobaczcie sami:)










1 komentarze:

Anonimowy pisze...

oo, nawet jestem na zdjęciach, jak miło!
Lwica;)