Skinpress Demo Rss

wtorek, 6 stycznia 2009

Światła

Zdjęcia zrobione niejako przez przypadek, przejeżdżałem koło lasu gdy zobaczyłem te rozbłyski świetlne spowodowane lekką mgłą i mrozem. Wszystko razem jakoś tak do siebie pasowało. Przekonałem się zresztą nie pierwszy to już raz, że wolę robić pejzaże dłuższym szkłem, z tej kolekcji wszystkie są robione Sigma 50-150. Osobiście najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia fotka, najwięcej też czasu poświęciłem na jej zrobienie:) Życzę miłego oglądania:)Jak widać wrzuciłem jedno zdjęcie w kolorze i czarno-bieli ale naprawdę nie mogę się zdecydować, które podoba mi się bardziej.






1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cz-b lepsze IMHO, aczkolwiek chętnie bym zobaczył więcej dołu na zdjęciu, bo tak jakoś podświadomie zaglądam na dolną krawędź zdjęcia i cóż zdjęcie się kończy, a ja nic nie zobaczę.