Skinpress Demo Rss

piątek, 10 kwietnia 2009

Wielkanoc 2009

Sztuka robienia zdjęć potraw jest mi zupełnie obca. Potrafię docenić umiejętności innych, ale jakoś "nie czuję" tematu. Mimo wszystko postanowiłem przygotować taką kartkę Świąteczną wychodząc z założenia, że lepiej wysłać coś, nad czym się popracowało. Mniej więcej rok temu zrobiłem podobnie [link] i muszę przyznać, że jednak zrobiłem przez ten czas pewien postęp:) Not a bene był to post rozpoczynający tego bloga, więc mam w pewien sposób jubileusz:)

Ale ja nie o tym. Ogólnie to chciałbym życzyć wszystkim spokojnych Świąt, dobrego jedzenia [pozdrawiam właścicielkę bloga pieprz czy wanilia] i bardzoo mokrego dyngusa. Wszystkim fotograficznie uznależnionym życzę doskonałego światła i rewelacyjnych wiosennych ujęć.

Pozdrawiam!

5 komentarze:

Małgoś pisze...

Przemku czuję się wzruszona. Wzmianka o moim "PiW" to prawdziwe dla mnie wyróżnienie. Trochę mi mowę odebrało, więc pozwolę sobie już tylko najserdeczniejsze życzenia świąteczne złożyć. :) Niech Wam upłyną one w spokojnej domowej atmosferze, a i słońca na niebie i na twarzach - niech nie zabraknie! :) Pozdrawiam!

Małgoś pisze...

Ochłonęłam. :) Więc pozwolę sobie jeszcze dopisać słowa gratulacji w związku z jubileuszem. :) Oby było ich jeszcze ze sto (nie da rady? no to może choć 50?;-)), a wszystkie po brzegi wypełnione jak najciekawszymi tematami fotograficznymi. :)

Maciek pisze...

Wesołych Świąt!

Bea pisze...

No widzisz, a ja mam 'problem' z innymi niz kulinarne zdjecia... mam na nie naprawde niewiele pomyslow dlatego chetnie 'podgladam' innych, tych nie-kulinarnych ;)

Zycze kolejnych jubileuszy oraz pogodnych, wesolych Swiat!

Pozdrawiam

tanthalos pisze...

dziękuję wszystkim za życzenia:)