Skinpress Demo Rss

środa, 10 czerwca 2009

O czym grają świerszcze

Witajcie. Dzisiaj, wierzcie bądź nie, fotki  przyrodnicze. Nie robiłem ich chyba od lutego, brak czasu i ciągłe wykorzystywanie sprzętu do innych celów spowodowały taki a nie inny zastój w mojej największej fotograficznej pasji. Dzisiejsze zdjęcia wyszły nie jako przypadkiem, ale natchnęły mnie do szukania podobnych motywów.

A sam motyw? Banał, kłosy i inne trawki robione lekko w kontrze. Miliony zdjęć, miliony kłosów. A jednak coś w tym jest. Płytka głębia ostrości, wyróżnienie tego jednego kłosa spośród setek tysięcy, uwiecznienie go dla innych. Myślę, że popracuję nad nimi znowu, kiedy tylko pozwolą mi na to warunki. A Was proszę o opinię, jak mi wyszedł jeden z najbardziej popularnych tematów fotograficznych.







3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na kij Ci ten pasek na zdjęciach?

W końcu jakieś normalnie zdjęcia. Ile można patrzeć na naszego wojewodę :P

Małgoś pisze...

Przemku, ta świetlistość fotek to w wyniku obróbki graficznej, czy tylko światło zastane (pod światło)?

tanthalos pisze...

Małgosiu- przyczyna są obie, zdjęcie zrobiłem pod słońce a potem uwypukliłem ten efekt za pomocą podbicia świateł i winiety- przyczernienie rogów powoduje efekt rozświetlenia i uwypuklenia środka zdjęcia.