Skinpress Demo Rss

czwartek, 3 grudnia 2009

Warsztaty Fotografia Sytuacyjna Edycja 1

I edycja kursu dla zaawansowanych dobiegła końca w zeszłym tygodniu. Czas na małe podsumowanie:

  • W kursie wzięło udział 12 osób na 12 miejsc,
  • materiał został przerobiony w całości,
  • odbył się plener ze street foto.

Sądząc po ankietach kursanci nieźle się bawili a przy okazji pogłębili swoją fotograficzną wiedzę. I takie też było moje założenie, żeby w przyjemnej atmosferze porozmawiać o fotografii i wspólnie poszukać najlepszych rozwiązań na trapiące wszystkich problemy.
Wzmiankowane ankiety dały mi też pogląd na to czego było za dużo, a czego na kursie brakowało. Jak przypuszczałem, za mało było zajęć praktycznych. Wziąłem to sobie do serca i w następnej edycji ta część zajęć ulegnie rozszerzeniu.
Cóż więcej mogę powiedzieć- dziękuję wszystkim, którzy przychodzili na Piękną 13, super mi się z Wami współpracowało. Do zobaczenia! A poniżej kilka zdjęć:










Dwa ostatnie zdjęcia nie przedstawiają oczywiście kursantów, ale że zostały zrobione w trakcie pleneru, także wrzucam je do jednego posta.



Na zakończenie- brakuje jeszcze zdjęcia pewnego aparatu- prezentu. Jak tylko pojadę do studia zdjęcie pojawi się w tym poście. Pozdrawiam raz jeszcze.



0 komentarze: