Skinpress Demo Rss

piątek, 21 maja 2010

Targi lotnicze 2010 i Ustanowienie konsulatu honorowego Czech w Bydgoszczy

Witajcie, dzisiaj sporo fotek z dwóch różnych wydarzeń. Na targach, na których byłem rok temu (zerknijcie do archiwum) miałem okazję pooglądać różne samoloty i sprzęt lotniczy. W tym roku było identycznie. Dokładnie identycznie. Te same maszyny, nawet rakiety były te same. Nie mniej tym, którzy nie byli rok temu powinno się podobać. Poniżej kilka zdjęć:











Druga impreza, na której dzisiaj byłem to Ustanowienie konsulatu honorowego Czech w Bydgoszczy. Gośćmi nr. 1 (oprócz nowo mianowanego konsula honorowego) byli Radosław Sikorkski i minister spraw zagranicznych Czech. Tutaj zamieszczam tylko kilka fotek, więcej powinno być na czasie na stronie Urzędu wojewódzkiego.

Jeszcze taka refleksja. Dotyczas aparat, który posiadałem wymagał ode mnie ciągłej uwagi- czy zdjęcie wogole wyjdzie, a jeżeli wyjdzie to czy będzie ostre. Taki niestety los aparatu nie przeznaczonego do sposobu, w jaki go wykorzystywałem. D700 jest zupełnie inny, to po prostu doskonałem narzędzie do pracy. Wreszcie mogę się skupić na tym uważaniu na to co się dzieje a nie na tym, czy ostrość nie poszła w las. Ale wiele jeszcze wody upłynie nim ten aparat opanuję tak jak poprzedni. No koniec tego przydługiego wstępu, poniżej fotki






Ostatnie zdjęcie to makieta mostu im. Lecha Kaczyńskiego, który ma być zbudowany w Bydgoszczy.

0 komentarze: