Skinpress Demo Rss

sobota, 13 grudnia 2008

Festiwal Sztuka Natury

Hej, witajcie:) Właśnie wróciłem z Torunia, gdzie trwa (do niedzieli) festiwal przyrodniczy Sztuka Natury. Poza sporą ilością wystaw i pokazów (w tym fotek Okręgu toruńskiego ZPFP w pubie Pod aniołami) można było także pobawić się sprzętem fotograficznym Sigmy, Pentaxa i Sony. Obszerniejszą relację zamieszczę na łamach kolejnego numeru Regional Geographic, jednak już teraz podzielę się kilkoma uwagami. Najlepsze stoisko (najwięcej multimediów, bajerów itp.) miało Sony, zgromadziło też sporą widownię wśród zawodowców. Szczególnie topowa Aplha 900 cieszyła się wielką popularnością. Także Sigma nie zawiodła, sprowadzając ogromną ilość szkieł, także do co rzadziej spotykanych systemów np.  Olympusa. Najgorzej wypadł Pentax, poza nowym modelem k-m i bodajże 5 szkłami nie pokazał nic ciekawego!!  Miałem za to możliwość przetestować Pentaxa 50-135 2.8 i utwierdziłem się w przekonaniu, że dokonałem słusznego wyboru:). "Obiektem badań" była moja nieoceniona Agnieszka, która ze spokojem znosiła testy coraz to nowych szkieł:) Aha- umiejscowienie stoisk ze sprzętem w dworze Artusa, gdzie jest ciemno jak w piwnicy było poważnym błędem i mocno utrudniało zabawę. A poniżej popełnione zdjęcia.






0 komentarze: