Skinpress Demo Rss

niedziela, 22 lutego 2009

Plener na Hell'u

Witajcie:) Właśnie wróciłem z Helu, gdzie miał miejsce plener fotograficzny połączonych sił łódzkiego i toruńskiego okręgu ZPFP. Warunki były świetnie- każda możliwa pogoda, z jednej strony opady śniegu i wiatr, z drugiej chwile "sielanki". Zdjęcia w większej ilości wrzuciłem na moją stronę do kategorii "Brzeg". W wolnej chwili uzupełnie jeszcze zawartość galerii pozostałymi, już nie tematycznymi pejzażami.
P.S Zdjęcie mew z dedykacją dla Pani Ewy :)










5 komentarze:

Małgoś pisze...

Witam. Zajrzałam tutaj po raz pierwszy i chciałam powiedzieć, że jestem zauroczona zdjęciami. :) Pozwolę sobie jeszcze zaglądać. Pozdrowienia. :)

tanthalos pisze...

dziękuję! jeżeli chcesz możesz mnie dodać do obserwowanych- będziesz na bieżąco.
Zdjęcia jedzenia masz super:)

fotocyk pisze...

Zazdroszcze Helu zimą.. Zajefajne fotki.Ja mialem okazje byc na Helu w pazdzierniku.. Przepiekne slonce bylo i najwazniejsze.. _ZERO_ ludzi, tylko maly, malzonka, ja i tubylce...Takie miejsca jak Hel w sezonie sa calkowicie bez sensu.. Jeszcze raz zazdroszcze pobytu tam w zimie.... Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia,jestem pod wrażeniem!znam te rejony niemal jak własna kieszeń, ale letnią porą - widzę, że czas się tam wybrać zimą:)

Małgoś pisze...

Przemku, czy do tych zdjęć używałeś filtrów ND?