Skinpress Demo Rss

wtorek, 9 marca 2010

Daj piątaka dla dzieciaka

Hej, dzisiaj zamieściłem już zdjęcia portretowe, ale ta informacja jest nieco innego typu. Otóż w dniu jutrzejszym, w bydgoskim klubie Kubryk odbędzie się koncert charytatywny organizowany przez Młodych demokratów. Celem jest spełnienie marzenia chorych dzieci. Przy okazji koncertu odbędzie się licytacja wielu przedmiotów należących międzych innymi do Premiera Donalda Tuska, Ministra Sikorskiego, Wojewody Rafała Bruskiego itp.
Stwierdziłem, że czynnego udziału w aukcji nie wezmę (akurat będę wtedy w teatrze z narzeczoną), ale nie wypada przejść obojętnym. Dlatego też ufundowałem karnet na moje "usługi"- a ściślej mówiąc, można wylicytować karnet na 4-godzinną sesję zdjęciową typu glamour albo w plenerze albo też w moim studio w kwietniu lub maju 2010r. Mam nadzieję, że zainteresowanie takim raczej nietypowym fantem będzie i troszkę pieniędzy wpadnie do puli. Ale to już zależy od Was. Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem.

0 komentarze: