Skinpress Demo Rss

sobota, 6 marca 2010

Pstrykaliada 2010

Witajcie, chciałem Was zaprosić do udziału w najnowszej edycji Pstrykaliady- czyli ogólnopolskiego konkursu fotografii studentów. I mimo że sam nie jestem już studentem zachęcam do wzięcia udziału w przygotowanych w Bydgoszczy i nie tylko zajęciach. Zapraszam tym bardziej, że jestem jednym z w sumie trzech prowadzących zajęcia. Moim zadaniem będzie przedstawienie aktualnej sytuacji prawnej w dziedzinie praw autorskich i prawa prasowego, planuję też napomknąć o tym co wolno, a czego nie wolno pracownikom ochrony.

W ramach czwartkowego pleneru będę oprowadzał kursantów po dobrze mi przecież znanym gmachu Urzędu wojewódzkiego zarówno tego od strony ul. Jagiellońskiej jak i wieżowca. W obu wydarzeniach podporą i kooperantem będzie mój dobry kolega Kacper Skrycki. Zapraszam na stronę organizatorów!!











0 komentarze: