Skinpress Demo Rss

piątek, 27 marca 2009

Testy Pentaxa K2

Witajcie, dzisiaj tylko kilka nowości tak na szybko. Testy Pentax'a K2 dobiegły końca z wynikiem 5/5 :) Mimo upływu lat aparat dobrze naświetla, działa z lampą błyskową, matówka jest ułożona precyzyjnie. Nie wspomne wogole o przyjemności robienia nim zdjęć, bo ta jest bezdyskusyjna:) Testowa klisza to Agfa Vista 200, z niewiadomych przyczyn nie mająca wielu zwolenników. Ja natomiast jestem z niej bardzo zadowolony, naprawde nic do zarzucenia. Jedynie przy świetle żarowym mogłaby dawać nieco lepsze efekty, ale i tak jest super:) Poniżej 3 przykładowe fotki.

Btw- przyjechała do mnie zamówiona chemia i filmy więc bójcie się, era ciemniactwa powraca:) Klisze czarno-białe mam zamiar wkorzystywać głównie do portretów i streetu pamiątkowego, jestem ciekawy jak się bedzie taki zestaw sprawdzał w wyżej wymienionym celu. Ok, już nie przynudzam, poniżej fotki.

Edit: Dodałem jeszcze dwie fotki, robione za pomocą innej obróbki negatywów. Sporo pracy, ale można uzyskać naprawdę sensowne rezulataty. Niestety, na te kilka prób jakie przeprowadziłem, wspomniana metoda nie radzi sobie z portretami, zabija po prostu ciepłe kolory, które tak mi się spodobały w filmie Agfy. Pozdrawiam:)






1 komentarze:

Małgoś pisze...

Era ciemniactwa... hehe, jak to zabrzmiało... ;-)
No cóż, gratuluję pasji. :) Ja z przyjemnością "wypisałam się" z klisz, a tu okazuje się, że inni z jeszcze większą przyjemnością do nich wracają... :) Znaczy nie taki diabeł straszny jak go malują... ;-)
Pozdrawiam. :)