Skinpress Demo Rss

sobota, 23 maja 2009

Apollo 440 na juvenaliach

Witajcie, dzisiaj kilka zdjęć (jeszcze gorące!!) z koncertu legendy- Apollo 440. Ciekawie jest po latach usłyszeć i zobaczyć zespół, którego się słuchało za młodu. Co do samych warunków- to niestety, ale się nie postarałem i nie załatwiłem sobie wejścia za barierki- więc wszystkie zdjęcia z tego samego miejsca. ISO 3200 a i tak było o wiele za ciemno:/ Natomiast sam koncert- rewelacja, bardzo mi sie podobało! Polecam szczerze:)
Co do zdjęć, to testowałem na nich nowo zdobyte filtry, mam nadzieję, że obróbka również przypadnie Wam do gustu.
Poniżej parę ujęć:








3 komentarze:

Anonimowy pisze...

4 fota zamiata wszystko!

Małgoś pisze...

O do diabła! I Ty mówisz, że się nie postarałeś... Dla mnie rewelacja...:)

Unknown pisze...

Dają radę, nie spinaj się;P A skąd masz te nowe filtry??