Skinpress Demo Rss

wtorek, 5 maja 2009

Majówka 2009

W tym roku na majówkę nie ruszyliśmy się zbyt daleko od domu, większość czasu spędzajac na wolnym powietrzu i spacerach. Nie zabrakło też okazji do zrobienia paru zdjęć. Zabawne jest to, że z czasem przekonałem Agnieszkę by nie bała się wziąć mojego aparatu i porobić mi kilku fotek [zawsze narzeka, że tylko ona jest na zdjęciach:)]. Muszę przyznać, że z biegiem czasu coraz lepiej jej to wychodzi:) A poniżej kilka zdjęć ze wspólnego pleneru + jedna zbiorówka wykonana przez profesjonalnego fotografa ławkę:)






2 komentarze:

Małgoś pisze...

Szalona! Narzeka, że ma piękne zdjęcia? ;-)
Agnieszko, zamienię się z Tobą bez zastanowienia! :) Bo u mnie absolutnie odwrotnie. Cała rodzina obfotografowana od stóp do głów, oprócz mnie oczywiście. :( Jak chłop mój weźmie aparat w ręce - to szkoda gadać, wszystko do śmieci ładuję. :(

Ot, okazuje się, że i tak źle i tak niedobrze. ;-)

Anonimowy pisze...

Ja... Przemas... w tym polo, to wyglądasz prawie jak David Hasselhof w Baywatchu (nie wiem skąd mi się to skojarzyło). No, ale pamiętaj, prawie...